Σάββατο, 27 Απριλίου 2013

TitanPad…Διαδικτυακó Εργαλείο Συνεργατικής Γραφής


Το Titanpad είναι μία διαδικτυακή εφαρμογή, η οποία επιτρέπει τη συνεργατική συγγραφή κειμένου σε πραγματικό χρόνο από πολλούς, οχτώ (8), χρήστες ταυτόχρονα.
Αφού δημιουργήσουμε στο πλαίσιο ένα κείμενο (create public pad), πληκτρολογούμε το όνομά μας (enter your name) και προσκαλούμε (snet an email invitation…) τα άτομα με τα οποία θέλουμε να συνεργαστούμε. Όλα τα άτομα που συμμετέχουν μπορούν να δούνε σε πραγματικό χρόνο αυτά που γράφουν οι υπόλοιποι, ενώ το κείμενο του καθενός επισημαίνεται με διαφορετικό χρώμα για να διακρίνεται πιο εύκολα. Οι χρήστες βλέπουν συγχρονισμένα το ίδιο κείμενο και έτσι θα μπορούν να συνεργαστούν απρόσκοπτα μέσω διαδικτύου.
Oι συμμετέχοντες μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω του ενσωματωμένου chat.
H εισαγωγή ή εξαγωγή εγγράφου, η εμφάνιση της αρίθμησης γραμμών, η αλλαγή γραμματοσειράς, η αποθήκευση εκδόσεων του κειμένου (που μπορούμε να επαναφέρουμε) καθώς και το Time Slider (αναπαράγει τη συγγραφή του κειμένου όπως αυτό πραγματοποιήθηκε από την αρχή) είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά εργαλεία της εφαρμογής.
Επιπλέον επιλογές: Μεγέθυνση του κειμένου ή μετάβαση σε πλήρη προβολή της εφαρμογής στον browser μας.
Εάν επιθυμείτε να κάνετε εγγραφή θα σας δοθεί μια διεύθυνση με τον δικό σας κειμενογράφο της μορφής [http://onoma-sas.titanpad.com]
Θα πρόσθετα:
Το χρησιμοποιώ εδώ και δύο χρόνια στην επιμόρφωση ενηλίκων και στην διδασκαλία στην τάξη με τους μαθητές. Μου έχει λύσει τα χέρια στο διαμοιρασμό υπερσυνδέσμων, εύκολο εργαλείο για να προσθέτουν τις σκέψεις τους και να κάνουμε ψηφοφορίες, έχει τη δυνατότητα να "κλειδώσετε" τα δωμάτια και να μπαίνουν όσοι έχουν κωδικό, ιδιαίτερα χρήσιμο στις μικρές ηλικίες, αποθηκεύει και έχει time slider όπου μπορείτε να ανατρέξετε στις προηγούμενες συζητήσεις. Συχνά πυκνά το χρησιμοποιώ ως story board της διδασκαλίας μου δηλ. οργανώνω τη διδασκαλία μου με αυτό το εργαλείο.

Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

Πέρασε το νομοσχέδιο CISPA από τη Βουλή των Αντιπροσώπων (ΗΠΑ). Κίνδυνος για την ιδιωτικότητα στο Internet;


Η αμερικανική Βουλή των Αντιπροσώπων ενέκρινε με πλειοψηφία 288 θετικών έναντι 127 αρνητικών ψήφων το νομοσχέδιο CISPA  (Cyber Intelligence Sharing and Protection Act). Αξίζει να σημειώσουμε ότι το CISPA έλαβε την υποστήριξη 92 Δημοκρατικών παρότι προτάθηκε από την παράταξη των Ρεπουμπλικανών. Επόμενος σταθμός για την έγκριση του είναι η Γερουσία ενώ τον τελευταίο λόγο θα έχει ο Πρόεδρος Barack Obama.
Το νομοσχέδιο έχει ως στόχο να προστατεύσει κυβερνητικούς φορείς και επιχειρήσεις από διαδικτυακές επιθέσεις hackers και να καταστήσει αποτελεσματικότερο τον εντοπισμό των εκάστοτε δραστών. Για να γίνει κάτι τέτοιο όμως θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μοιράζονται τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους με οποιονδήποτε κυβερνητικό φορέα εφόσον κάτι τέτοιο τους ζητηθεί.
Ο Mike Rogers που βρίσκεται πίσω από τη συγγραφή και πρόταση του CISPA δήλωσε ότι το νομοσχέδιο είναι απαραίτητο για τη μείωση των κυβερνοεπιθέσεων και της κατασκοπείας (κυρίως από την Κίνα), που αποτελούν τη βασικότερη απειλή για την ασφάλεια της οικονομίας των ΗΠΑ.
[via Guardian]

Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013

Πώς να ξεκινήσω ένα πρόγραμμα για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην τάξη μου.


Πριν επιλέξουμε το θέμα πάνω στο οποίο θα εργαστούμε, εξετάζουμε όλους τους παράγοντες που θα επηρεάσουν τη δεκτικότητα και αποδοχή των μαθητών. Είναι σημαντικό για παράδειγμα, να γνωρίζουμε αν υπάρχουν μαθητές που βιώνουν συνθήκες διακρίσεων ή τη στέρηση κάποιου δικαιώματός τους.

Η οργάνωση της τάξης, οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών, ο τρόπος δουλειάς και όλοι εκείνοι οι παράγοντες που διαμορφώνουν το άτυπο ή κρυφό πρόγραμμα είναι η πρώτη μας μέριμνα.


  • Πρώτο Βήμα: Οργάνωση της τάξης
  • Δεύτερο βήμα: Ανάπτυξη εμπιστοσύνης και σεβασμού
  • Τρίτο βήμα: Η εμπειρία της ανθρώπινης ζεστασιάς
  • Τέταρτο βήμα: Η κοινωνική δικαιοσύνη στην τάξη
  • Πέμπτο βήμα: Οι επιθετικοί προσδιορισμοί
  • Έκτο βήμα: Αξιοποίηση των καθημερινών προβλημάτων της τάξης
  • Έβδομο βήμα: Αποφασιστική αντιμετώπιση συμπεριφορών διάκρισης
Ολόκληρο το άρθρο θα το βρείτε πατώντας εδώ


Τρίτη, 23 Απριλίου 2013

Workshop «Αναπτύσσοντας ντοκιμαντέρ στα σχολεία»



Το workshop «Αναπτύσσοντας ντοκιμαντέρ στα σχολεία» διοργανώθηκε από τηνΕκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση στις 5 – 7 Απριλίου 2013 στην Αθήνα, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου MEDEAnet για την αξιοποίηση των Ψηφιακών Μέσων στη μάθηση. Συμμετέχοντες στο βιωματικό σεμινάριο ήταν 24 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι έχουν προηγούμενη εμπειρία στην παραγωγή βίντεο στα σχολεία τους. Μεταξύ αυτών δυο σχολικοί σύμβουλοι Πληροφορικής και Αγγλικών, τρεις υπεύθυνοι Περιβαλλοντικών, Πολιτιστικών και Σχολικών δραστηριοτήτων, μια σύμβουλος επαγγελματικού προγραμματισμού, εννέα εκπαιδευτικοί από απομακρυσμένα μέρη και νησιά, μια εκπαιδευτικός από το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας των φυλακών Κορυδαλλού, μια από Ειδικό Σχολείο, πέντε επιμορφωτές ΤΠΕ Β΄επιπέδου και δυο διακριθέντες εκπαιδευτικοί σε εθνικούς διαγωνισμούς βίντεο.
Κεντρική εισηγήτρια στο σεμινάριο ήταν η σκηνοθέτης και εκπαιδευτικός Οπτικοακουστικών Μέσων, Μαρία Λεωνίδα. Η επιμόρφωση επικεντρώθηκε σε μεθοδολογίες που σχετίζονται με το ντοκιμαντέρ, διερευνώντας τους τρόπους με τους οποίους το ντοκιμαντέρ αφηγείται ιστορίες και πώς αυτοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση της δημιουργικότητας στα σχολεία. Ευρύτερος στόχος ήταν η κατανόηση ότι  το ντοκιμαντέρ είναι ένα πολύπλοκο, εκφραστικό και αποτελεσματικό μέσο.
Ολόκληρο το άρθρο 

Περί πολιτιστικών και άλλων (ΤΠΕ) δαιμονίων

Η 12ετής θητεία μου στην επιμόρφωση μου έχει χαρίσει αρκετές εμπειρίες αναφορικά με το κοινό που παρεπιδημεί στις παρουσιάσεις. Σήμερα λέω να αναφερθώ στο είδος που αυτοπροσδιορίζεται ως «προοδευτικό». 

Πολύ ενδιαφέρουσα χρήση των λέξεων όταν η συντεχνία ισοδυναμεί με την πρόοδο αλλά και από την άλλη μεριά ο προοδευτικός σημαίνει το ακριβώς αντίθετο...
Διαβάστε το σύντομο κείμενο της κ. Γιακουμάτου πατώντας εδώ.

Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

Ουραγός η Ελλάδα στην Ευρώπη, ως προς τα διαθέσιμα σχολικά PC

Έρευνα της Ε.Ε. δείχνει ωστόσο ότι οι καθηγητές στη χώρα μας αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες περίπου στον ίδιο βαθμό με τους ευρωπαίους συναδέλφους τους.
Του Κώστα Δεληγιάννη


Στις τελευταίες θέσεις κατατάσσεται η Ελλάδα όσον αφορά την πρόσβαση των μαθητών σε σχολικούς υπολογιστές, συμπεραίνει έρευνα που πραγματοποίησε η Ε.Ε. και η οποία διερευνά τη διείσδυση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, καλύπτοντας μάλιστα και την Κροατία, την Ισλανδία, τη Νορβηγία και την Τουρκία, εκτός από τα 27 κράτη-μέλη.
Η έρευνα, η οποία διεξάγεται κάθε πενταετία, αφορά τόσο την πρωτοβάθμια όσο και την τριτοβάθμια εκπαίδευση και βασίστηκε στις απαντήσεις μαθητών, δασκάλων και καθηγητών στα αντίστοιχα ερωτηματολόγια.
Παρά τις ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή, ωστόσο, διαπιστώνει πως οι καθηγητές και δάσκαλοι στη χώρα μας αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες σχεδόν στον ίδιο βαθμό με τους συναδέλφους τους στο εξωτερικό.
Πιο συγκεκριμένα, ο αριθμός σχολικών υπολογιστών στην Ελλάδα είναι μικρότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Ειδικά στη Β΄ Γυμνασίου, η χώρα μας είναι προτελευταία, με 21 μαθητές ανά PC, ενώ στις τελευταίες θέσεις κατατάσσεται και στους διαθέσιμους υπολογιστές για τη Β΄ Λυκείου. Η μόνη εξαίρεση είναι η Δ΄ Δημοτικού, όπου η Ελλάδα καταλαμβάνει τις μεσαίες θέσεις.
Όπου πάντως υπάρχουν υπολογιστές, κατά κανόνα συνδέονται στο ίντερνετ με ευρυζωνικές συνδέσεις – αν και με μικρότερες ταχύτητες απ’ ό,τι στο εξωτερικό.
Την ίδια στιγμή, η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, από δασκάλους και μαθητές, είναι μεγαλύτερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο για όλες τις τάξεις. Μεγαλύτερη αξιοποίηση καταγράφεται στη Β΄ Λυκείου, όπου περίπου το 33% των καθηγητών χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία του 75% και πλέον των μαθημάτων τους.
Αυτό έχει σαν συνέπεια δάσκαλοι και καθηγητές να αισθάνονται την ίδια περίπου εμπιστοσύνη στις «ψηφιακές ικανότητές» τους με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Εκεί που φαίνεται να υστερούν, είναι στην ικανότητα χρήσης των κοινωνικών δικτύων.
Από την πλευρά των μαθητών, η εμπιστοσύνη στις «ψηφιακές ικανότητές» τους είναι χαμηλότερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, για όλες τις τάξεις. Με αποκορύφωμα τη Β΄ Λυκείου, όπου κατατάσσονται στις τρεις τελευταίες θέσεις.

Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

Αυτά είναι! Το Πανεπιστήμιο Αθηνών οργανώνει δωρεάν, Online μαθήματα για όλους


Η εποχή που οι ακαδημαϊκές σπουδές πραγματοποιούνται αποκλειστικά σε κλειστές αίθουσες έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Αντιθέτως, υπάρχει μία ολόκληρη σχολή πανεπιστημιακών ιδρυμάτων σε όλο τον κόσμο που συνειδητοποιούν ότι η εποχή του internet είναι εδώ και αποτελεί την τέλεια ευκαιρία ώστε στη γνώση, να έχουν πρόσβαση όλοι.
Ακολουθώντας το παράδειγμα πολλών μεγάλων ιδρυμάτων του εξωτερικού (ΜΙΤStanford,Harvard κ.α.), διαβάζουμε στο Βήμα πως το Πανεπιστήμιο Αθηνών, από τον Οκτώβριο του 2013, θα ξεκινήσει την πραγματοποίηση online μαθημάτων για φοιτητές αλλά και οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να τα παρακολουθήσει.
Σημειώστε πως ΔΕΝ πρόκειται για κάποια σειρά μαθημάτων που θα σας οδηγήσουν σε κάποιο πτυχίο. Όμως. Θα είναι αντίστοιχα των μαθημάτων και των προγραμμάτων σπουδών του Πανεπιστημίου και θα είναι αυτοτελή, προσβάσιμα μέσα από την πλατφόρμα Open eClass. Στην πλατφόρμα αυτή, το Πανεπιστήμιο Αθηνών από το 2003 αναρτά ανοιχτά και «κλειστά» μαθήματα για τους χρήστες και επισκέπτες.
«Η κουλτούρα της ανοικτής και ελεύθερης πρόσβασης στη γνώση υπάρχει ήδη έντονα ανεπτυγμένη στην ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα και εκφράζεται με ποικίλους τρόπους. Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, από πολύ νωρίς, δημιουργήθηκε μια πολυπληθής κοινότητα μελών ΔΕΠ η οποία χρησιμοποίησε τις δυνατότητες του Διαδικτύου προκειμένου να προσφέρει ελεύθερα σημαντικό όγκο του εκπαιδευτικού αλλά και ερευνητικού έργου της, αρχικά μέσω απλών ιστοσελίδων και στη συνέχεια, από το 2003, με οργανωμένο τρόπο μέσω της πλατφόρμας η-Τάξη - Open eClass »
Βάλτε λοιπόν στα Bookmarks σας την σελίδα του ιστοτόπου για τα Online μαθήματα τουΠανεπιστημίου Αθηνών από τον ερχόμενο Οκτώβριο. Θα φτάσουν τα 800 τον αριθμό και αυτό μόνο ως «καλή αρχή» μπορεί να χαρακτηριστεί.
Από το Βήμα

Τρίτη, 16 Απριλίου 2013

Raspberry Pi: Θαύμα σε μέγεθος παλάμης

Ο υπολογιστής των 35 δολαρίων ψηφίστηκε ως η καινοτομία της χρονιάς.


Λίγες ημέρες πέρασαν από τα πρώτα «γενέθλια» του Raspberry Pi, του υπολογιστή με μέγεθος πιστωτικής κάρτας και τιμή 35 δολάρια που βασίζεται στο Linux και λανσάρισε στις 29 Φεβρουαρίου 2012 το αγγλικό κοινωφελές ίδρυμα Raspberry Pi Foundation. Στόχος του ιδρύματος ήταν να δώσει σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά από όλο τον κόσμο την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που δίνει η πληροφορική και να τα ενθαρρύνει να ασχοληθούν με τον προγραμματισμό. Κάτι που αποδεικνύεται πως κατάφερε και με το παραπάνω, καθώς μέχρι σήμερα έχει διαθέσει περισσότερες από ένα εκατομμύριο συσκευές, κερδίζοντας διθυραμβικές κριτικές για το προϊόν, από ειδικούς και μη. Με αποκορύφωμα τη βράβευσή του ως «σημαντικότερης καινοτομίας της χρονιάς» από το βρετανικό περιοδικό Τ3, το οποίο ειδικεύεται στα γκάτζετ.

Ολόκληρο το άρθρο στην Καθημερινή

Η Google αποκαλύπτει τα χαρακτηριστικά των «έξυπνων» γυαλιών της



Μία αναλυτική λίστα με τις προδιαγραφές των «έξυπνων» γυαλιών δημοσίευσε η Google φέρνοντας για πρώτη φορά στο φως τα τεχνικά χαρακτηριστικά των Google Glasses.
Έτσι, μέσα από αυτό τον κατάλογο αποκαλύπτεται πως τα γυαλιά διαθέτουν οθόνη 640 x 360 pixel η οποία, σύμφωνα με την Google, είναι ισοδύναμη με ένα μόνιτορ υψηλής ευκρίνειας με μέγεθος 25 ίντσες, που βρίσκεται τοποθετημένο σε απόσταση 2,4 μέτρων.
Η συσκευή είναι επίσης εφοδιασμένη με μία κάμερα 5 megapixel, που μπορεί να καταγράφει βίντεο ανάλυσης 720p ενώ, αντί για ηχεία, η μουσική και οι υπόλοιποι ήχοι θα αναπαράγονται μέσω της τεχνολογίας ακουστικής αγωγιμότητας, προκαλώντας δηλαδή δονήσεις στα οστά γύρω από τα αφτιά του χρήστη.
Ο ενσωματωμένος αποθηκευτικός χώρος θα είναι 16 GB, από τα οποία τα 12 GB θα είναι ελεύθερα, ενώ τα Google Glasses θα προσφέρουν τη δυνατότητα συγχρονισμού με μια υπηρεσία cloud storage της Google, πιθανότητα την Google Drive.

Ολόκληρο το άρθρο στην Καθημερινή

Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

10 Fun Tools To Easily Make Your Own Infographics


People love to learn by examining visual representations of data. That’s been proven time and time again by the popularity of both infographics and Pinterest. So what if you could make your own infographics? What would you make it of? It’s actually easier than you think… even if you have zero design skills whatsoever.
Below are my two favorite infographic-making web 2.0 tools that I highly recommend. They both have pros and cons but in general are great for any beginner or novice designer. If Photoshop is a 4-letter word to you, then these sites are your friend. If you’re a tech-savvy designer and illustrator, it can’t hurt to check out some of the work on these two sites for inspiration.
Περισσότερα εδώ

Σάββατο, 13 Απριλίου 2013

Λογοτεχνικές (ιστο)σελίδες


Το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) στο πλαίσιο των αφιερωμάτων σε μεγάλους Έλληνες συγγραφείς που οργανώνει κάθε χρόνο, έχει δημιουργήσει μια σειρά από επετειακούς λογοτεχνικούς ιστότοπους.Παρουσιάζονται σήμερα ολοκληρωμένοι οι ιστότοποι για τους λογοτέχνες: Νίκο Καββαδία, Στρατή Τσίρκα, Γιάννη Ρίτσο, Νίκο Γαβριήλ Πετζίκη, Μ. Καραγάτση.

Τα ψηφιακά αρχεία/αφιερώματα του ΕΚΕΒΙ θα εμπλουτίζονται συνεχώς με ιστότοπους για μεγάλους λογοτέχνες που τιμήθηκαν στο παρελθόν (2005 - Γιώργος Θεοτοκάς, 2004 - Νίκος Καζαντζάκης, 2003 - Κωστής Παλαμάς, 2001 - Ανδρέας Εμπειρίκος, Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, Γρηγόριος Ξενόπουλος, Άγγελος Σικελιανός, 2000 - Γιώργος Σεφέρης) αλλά και για τους επόμενους που θα ακολουθήσουν.

Επίσης, το ΕΚΕΒΙ ψηφιοποιεί τα επετειακά λευκώματα που έχει εκδώσει για όλους τους παραπάνω λογοτέχνες και θα τα αναρτήσει στον κόμβο του (όπως το λεύκωμα για τον Γιάννη Ρίτσο που μπορείτε να το διαβάσετε εδώ).

Tο μέλλον της Wikipedia στη Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη «Λίλιαν Βουδούρη»

Ο Asaf Bartov (Global South Relations, Wikimedia Foundation) μιλάει για το μέλλον της Βικιπαίδειας στη Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη «Λίλιαν Βουδούρη» του Συλλόγου οι Φίλοι της Μουσικής. Η εκδήλωση θα γίνει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Δευτέρα 15 Απριλίου στις 14:00. Η είσοδος στην διάλεξη, που θα διεξαχθεί στα αγγλικά, είναι ελεύθερη (μια ώρα πριν την έναρξη της εκδήλωσης θα δίνονται δελτία προτεραιότητας στους ενδιαφερόμενους για τις 100 διαθέσιμες θέσεις της αίθουσας).

Όπως σημειώνουν οι διοργανωτές, η Wikipedia δίχασε, όσο κανένα άλλο διαδικτυακό εργαλείο, την επιστημονική και την μαθητική κοινότητα. Διαδόθηκε με γεωμετρική πρόοδο σε όλους τους χρήστες του Διαδικτύου. Κατέρριψε τις αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα του εθελοντισμού. Έντεκα χρόνια μετά, η Wikipedia επιχειρεί μια εκτίμηση της εντυπωσιακής της πορείας σε μια προσπάθεια να αυτοπροσδιορίσει το μέλλον της.

...
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο πατώντας εδώ.

«Φεστιβάλ των Κοινών», για την προώθηση της ελεύθερης γνώσης

Το Φεστιβάλ των Κοινών (CommonsFest) αποτελεί μια πρωτοβουλία για την προώθηση της ελεύθερης γνώσης και της ομότιμης συνεργασίας για τη δημιουργία και τη διαχείριση των κοινών.
Μια φιλοσοφία που έχει διαδοθεί πολύ μέσα από τις κοινότητες του ελεύθερου λογισμικού και επεκτείνεται σε πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, όπως στις τέχνες, στην διακυβέρνηση, στις κατασκευές μηχανημάτων, εργαλείων και άλλων αγαθών.
Μέσα από μία έκθεση, ομιλίες, προβολές και εργαστήρια, σκοπός του φεστιβάλ είναι να προβληθούν στο κοινό τα επιτεύγματα αυτής της φιλοσοφίας και να γίνει αφορμή για περαιτέρω υιοθέτησή της.
Τις τελευταίες δεκαετίες έχουμε δει την ανάπτυξη των κοινοτήτων Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ), οι οποίες με τον καιρό καλλιέργησαν και ανέδειξαν ένα νέο μοντέλο δημιουργίας, βασισμένο στην συνεργασία και την ελεύθερη ανταλλαγή γνώσης. Με βάση αυτό το μοντέλο, στη συνέχεια, αναπτύχθηκαν και οι διάφορες κοινότητες Ανοιχτής Διαχείρισης (Open Peer-to-Peer Communities), οι οποίες έδωσαν την ώθηση για επέκταση αυτού του μοντέλου και σε πολλά αγαθά εκτός του ψηφιακού φάσματος.

Περισσότερα εδώ

Σάββατο, 6 Απριλίου 2013

Ηλεκτρονικό βιβλίο


Τα ηλεκτρονικά βιβλία χρησιμοποιούνται ήδη στο χώρο της εκπαίδευσης. Το μέσο προβολής και ανάγνωσης τους, για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς, είναι ο Η/Υ. Υπάρχει όμως κι ένα άλλο μέσο που χρησιμοποιείται για το σκοπό αυτό και προσεγγίζει καλύτερα την έννοια της ανάγνωσης ενός βιβλίου. Είναι ο ηλεκτρονικός αναγνώστης (Ebook Reader). Το συγκεκριμένο λογισμικό βοηθάει στη δημιουργία βιβλίων για την προβολή τους σε ηλεκτρονικούς αναγνώστες.
Ένα πλούσιο άρθρο για δημιουργία βιβλίου σε μορφή ePub

Read more: http://www.labschool.eu/lab-software/e-books-sigil-reader.html#ixzz2PhZp4Qj7
LabSchool.EU 



Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

Weavly Offers a Good Way to Mix Video and Audio Clips

A few months have passed since then and Weavly has improved. Weavly still provides a simple drag and drop interface that allows you to search for, trim and combine tracks without ever leaving the Weavly site. You can mix together video and audio from YouTube, Vine, and SoundCloud. You can also add animated GIFs from Loopcam, Tumblr, and Imgur. 

The first of Weavly's two big improvements is the addition of an education section that offers excellent video project ideas. The other excellent improvement is the option to register for the service without using a social media profile.

Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

What do you need to know about Hashtags – infographic


hat is a hashtag? Well, on Twitter – and increasingly everywhere else – a hashtag is a word or phrase (with no spaces or punctuation) prefixed with the # symbol, offering users an easy way to communicate around a single theme.
For example: #WordPress.
While the history of the hashtag (certainly in its modern use) traces back to IRC, it was only with the rise and dominance of Twitter that this powerful tool really came to prominence.
Today, hashtags are used everywhere, particularly by brands in the music and entertainment industry, and they’ve now become so popular, and so normal, that even Facebook is looking to get in on the action. Check the infographic below for your fast, one-page guide to everything you need to know about hashtags.


Τι είναι το hashtag και τι πρέπει να ξέρετε;

This Is What Facebook Does with Your Data & How To Opt Out


Facebook is a publicly traded company. As such, its success isn’t just measured in traffic or users, but first and foremost in revenue. In other words, Facebook is pressured to make more money. But where does this money come from?


Τι κάνει το Facebook τα δεδομένα που συγκεντρώνει από τους χρήστες του;

How to Create YouTube Photo Slideshows - A Good Alternative to Animoto

YouTube Photo Slideshows don't have a time limit other than the standard 15 minute limit applied to all new YouTube accounts (there are work-arounds for this). YouTube Photo Slideshows allow you to specify the length of time that each image is displayed for. After uploading your images you can use the annotations tool to add as much text as you like to each frame of your video. If you're working in a school that uses Google Apps for Education, your students can use their log-in credentials on YouTube so they don't have to create separate usernames and passwords.

Ένας εναλλακτικός τρόπος για να δημιουργήσετε και δημοσιεύσετε τα slide shows σας.